FAQ: GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK

Kedves Érdeklődő/Felhasználónk!

Ezen az aloldalon azokat a kérdéseket gyűjtöttük össze számodra, amelyek felvetődhetnek benned a weboldalunkkal való ismerkedés vagy az oktatási felületünk használata során. Reméljük, segítségedre lesz. Ha nem kaptál választ, keress meg bennünket a Kapcsolat aloldalunkon (pontjezushelp@gmail.com)!

Miért kell a regisztráció során megadnom az e-mail címemet? A rendszer különféle hasznos értesítéseket küld ki e-mailben az új üzeneteidről, időpontokról és a kurzuson való haladásoddal kapcsolatban. Ha nem így regisztrálnál, nem tudnánk hová küldeni az értesítéseket (pl. hogy már kijelöltük neked az e-mentorodat, és már nyitva a kurzus számodra).

Miért érdemes legalább a keresztnevemet megadnom? (Fiókom/Beállítások aloldalon a További beállításoknál.) Leginkább azért, hogy a mentorod tudjon hogyan szólítani, illetve az értesítéseid és az üzenőfalad is furán fognak kinézni keresztnév nélkül...

Hol állíthatom be, milyen értesítéseket kapjak? A felső főmenüsoron kattints a Fiókom/Beállítások menüpontra, s a megjelenő aloldalon válaszd az Értesítések beállítása pontot.

Miután jelentkeztem egy kurzusra, miért kell várnom arra, hogy belekezdhessek? Azért, mert a mentorcsapatunk koordinátorának időre van szüksége arra, hogy hozzádrendeljen egy mentort.

Bizonyos kérdéspanelek megválaszolása után (egy kurzusban/témában) miért nem enged tovább a rendszer? Azért, hogy a mentorodnak legyen ideje válaszolni a már megválaszolt kérdéseidre, reflektálni gondolataidra; plusz nem szeretnénk, hogy valaki csak úgy „végigrohanjon” a kurzus tartalmán. Fontos, hogy az „emésztésre”, átgondolásra is hagyj időt!

Miért nem válaszolt még a mentorom? Számítsd bele, hogy nem ül mindig a gép előtt, és a szabadidejét szánja erre a szolgálatra; van, hogy pár napba is beletelhet, hogy válaszol. Lehet, hogy lebetegedett; lehet, hogy pár napig szabadságon van. Ha továbbra sem válaszol, jelezheted felénk a Kapcsolat aloldalunkon (legörgetve a láblécben találod).

Miért nem választhatom meg a mentoromat? Ennek prózai oka van: hogy kihez kerülsz, leginkább attól függ, épp melyik mentorunk tud vállalni további résztvevőt; amúgy úgyse valószínű, hogy ismeritek egymást.

Van lehetőség arra, hogy mentor nélkül haladhassak végig egy kurzuson? Nincs, a PontJézus csapata elkötelezett abban, hogy amennyire online lehetséges, személyes élményt nyújtsanak a kurzusaink.

Befejeztem egy kurzust, miért nem került át a Lezárt tanegységeim közé? Mert a kurzus a megnyitásától számítva 50 napig elérhető. Vagyis ha öt hét alatt elvégezted, akkor még bő két hétig elérhető marad a számodra, hogy megnézhess benne újra valamit, vagy hogy a mentoroddal folytathasd a beszélgetést, ha még nem búcsúztatok el egymástól.

Nem fejeztem be egy kurzust, miért került át mégis a Lezárt tanegységeim közé? A kurzusok/témák megnyitásuktól számítva 50 napig elérhetőek, utána automatikusan lezárja őket a rendszer. Ha szeretnéd mégis folytatni, jelentkezz rá újra! 

Ki tudom törölni a fiókomat (és minden adatomat)? Igen, a felső főmenüsoron kattints a Fiókom/Beállítások menüpontra, s a megjelenő aloldalon válaszd a Fiók törlése pontot.

Lehetek én is e-mentor? Gyere el a Fiúság Akadémiára, végezd el legalább a kétéves alapképzésünket, és még akár ez is lehetséges! :) Az e-mentor csapatunkat meghívásos alapon bővítjük, fontos számunkra a személyes kapcsolat.

Hol tudom anyagilag támogatni a PontJézust? Legörgetve a láblécben kattints a TÁMOGATÁS menüpontra, s ott megtalálod. Az átutalás közleményébe ne felejtsd el beleírni: támogatás PJ.

Üdvözlettel: a PontJézus csapata